Impartaseste cu Social Media

Impartaseste cu Social Media

ECOAQUA SA Calarasi adopta masuri speciale privind activitatea cu publicul in perioada starii de urgenta, generate de riscul contaminarii cu COVID 19

26.03.2020 postat

 ECOAQUA SA Calarasi respectand interesele clientilor sai, îi asigura de intreaga sa preocupare de a menține operațiunile pe deplin funcționale și disponibile pentru acestia.

In acest sens, ECOAQUA SA a întreprins toate măsurile necesare ca activitatea de furnizare a apei potabile şi de preluare a apei uzate la canalizare să nu aibă de suferit din cauza acestei situaţii excepţionale. Toate staţiile de tratare a apei au suficiente stocuri de materiale şi substanţe utilizate în procesele de potabilizare. Stocuri de materiale şi echipamente de rezervă au fost făcute şi la staţiile de epurare, astfel încât calitatea apei deversate să respecte condiţiile de mediu.

Personalul este instruit pentru situaţiile excepţionale ce pot apărea pe fondul unei eventuale extinderi a focarelor de coronavirus, scopul fiind acela de a asigura continuitatea serviciului. Consumul apei de la robinet este sigur, calitatea apei furnizate fiind strict monitorizată în laboratorul propriu, în baza unui program stabilit în comun cu Direcţia de Sănătate Publică Calarasi, rezultatele analizelor fiind postate pe pagina de internet a societăţii www.ecoaqua.ro la Sectiunea Informatii Utile/ Calitatea Apei.

În perioada următoare nu vor fi executate debranşări sau lucrări care să ducă la sistarea furnizării apei, excepţie făcând situaţiile neprevăzute, generate de avarii şi lucrări de reabilitare a reţelelor de alimentare cu apă în curs de execuţie la nivel de arie de operare (acest tip de intervenţii vor avea un interval cât mai scurt de întrerupere).

 

CITIREA CONTOARELOR

ECOAQUA SA va citi lunar, prin angajaţii săi, contoarele de apa rece ale clienţilor din toată aria de operare, ce deţin branşamente dotate cu contoare ce permit citirea la distanţă, atat pentru zona de blocuri, cat si pentru cea de case.

Clientii din zona de blocuri la care se face repartitia consumului inregistrat de contorul de bransament vor realiza autocitirea contoarelor (repartitoarelor) la data specificata si vor transmite telefonic la numarul de telefon al casierului de zona (date pe care le regasiti in flyerul lasat la usa odata cu factura). Daca nu se vor primi indexe, facturile lunilor martie si aprilie vor fi estimate potrivit consumurilor din lunile precedente, cu reglarea acestora in conformitate cu prevederile contractuale si procedurile operationale in vigoare.

Clienţii deserviţi de branşamente dotate cu contoare mecanice de la case, pot transmite indexul contoarelor astfel: prin telefon la numarul inscris in flyerul primit in casuta postala, sau prin e-mail clienti@ecoaqua.ro. Factura pentru clientii de la case se va primi in continuare prin serviciul postal contractat, in casuta postala a clientului.

In cazul in care nu se poate transmite indexul contoarelor si/sau repartitoarelor din apartamente prin mijloacele comunicate anterior, se pot transmite indexele prin crearea unui cont online pe site-ul societatii (daca nu este deja creat) www.ecoaqua.ro sectiunea Clienti/Contul meu.

De asemenea se pot transmite indexele la numerele de telefon, intre orele de program normal: 7.30 – 16.00:

- Sucursala Calarasi: 0242 315 346 / Birou Productie

- Sucursala Oltenita: 0242 515 736 / Birou Comercial

- Sucursala Urziceni: 0243 254 722 / Birou Comercial

In lipsa comunicării indexului, serviciul va fi facturat, automat, în baza consumurilor lunii anterioare.

 

PLATA FACTURILOR

se poate realiza prin următoarele modalităţi:

 

1.In numerar la casieriile ECOAQUA din Municipiul Calarasi pentru Sucursala Calarasi:

Casieria ORIZONT din str Prel Bucuresti Bloc I36 Scara A Parter, Program LUNI-VINERI: orele 10:00 – 17:30,

Casieria LICEU AGRICOL din str N Titulescu, Bloc D2 Scara 2, Parter, Program LUNI-VINERI: orele 10:00 – 17:30

 

In numerar la casieriile ECOAQUA din Municipiul Oltenita pentru Sucursala Oltenita:

Casierie sediu (2 puncte de incasare) Str. Tineretului, nr. 159-161, Olteniţa, jud. Călăraşi

 

Facem precizarea ca accesul publicului este limitat in aceste casierii. Practic, o singură persoană va intra în incintă, iar după ce aceasta va achita la ghișeu, următoarea persoană va putea intra în casierie. Menționăm că la dispoziția clienților se vor afla substanțe de dezinfecție a mâinilor

 

2.In numerar prin intermediul terminalelor din magazinele cu siglă galbenă PayPoint, un doi Centru de plati sau Stațiile fixe de încasare Self Pay (fost ZEBRA PAY)

 

3. Prin virament in conturile bancare urmatoare prin OP sau internet banking:

BCR Calarasi: RO32 RNCB 0098 0078 0871 0002

ALPHA BANK Calarasi: RO91 BUCU 2341 2131 4508 9RON

CEC BANK CALARASI: RO59 CECE CL01 30RO N043 1906

RAIFFEISEN BANK Calarasi: RO57 RZBR 0000 0600 1955 5537

GARANTI BANK Calarasi: RO91 UGBI 0000 6720 0650 2RON

Pentru posesorii de carduri si conturi la RAIFFEISEN BANK si GARANTI BANK se pot efectua plati fara nici un comision din partea bancii, prin Direct Debit si prin ATM-urile si MFM-urile acestor banci

 

4. Plata utilizand telefonul mobil prin aplicatia mobilPay Wallet.

MobilPay Wallet este aplicatia disponibila GRATUIT pentru iOs si Android, cu care clientii nostri pot plati facturile pentru serviciile de apa si canalizare in mod rapid si sigur. Ea poate fi descarcata de pe App Store si Google play.

 

ÎNCHEIEREA CONTRACTELOR DE FURNIZARE

Actele necesare pentru încheierea contractelor de furnizare vor fi transmise prin e-mail la adresa clienti@ecoaqua.ro (peste 10 MB se va utiliza serviciul WE TRANSFER).

Lista actelor necesare pentru încheierea contractelor de furnizare sunt disponibile pe site-ul societatii www.ecoaqua.ro la sectiunea Informatii utile/Intrebari frecvente.

Relaţii pot fi obţinute telefonic, la numerele :

- Sucursala Calarasi 0242/315 346 / Birou Gestiune Contractuala

- Sucursala Oltenita: 0242 515 736 / Birou Comercial

- Sucursala Urziceni: 0243 254 722 / Birou Comercial

 

TRANSMITEREA DE PETIŢII, SESIZARI

ECOAQUA SA pune la dispoziţia clienţilor următoarele canale de comunicare pentru transmiterea petiţiilor / solicitărilor:

1. Online prin website www.ecoaqua.ro/contact

2. Prin e-mail la: - clienti@ecoaqua.ro pentru sesizari facturi, cereri eliberare adeverinte, contracte etc.

- dispecerat.ecoaqua@yahoo.com pentru sesizari privind avarii si/sau nefunctionalitatea retelelor de apa si canalizare

3. Prin aplicatia “Contul meu Ecoaqua” cont ce se creeaza pe www.ecoaqua.ro

4. Prin Posta pe adresa Str. Progresul FN Bloc BBB Etaj 3, Calarasi, Cod postal 910001

 

EMITEREA AVIZELOR TEHNICE, COMENZI, SERVICII

Documentaţiile necesare pentru emiterea de avize tehnice de specialitate, vor fi transmise prin e-mail la adresele: (peste 10 MB se va utiliza serviciul WE TRANSFER)

- ecoaqua_suc_cl@yahoo.com pentru aria de operare Sucursala Calarasi

- ecoaquaoltenita@yahoo.com pentru aria de operare Sucursala Oltenita

- urz.secretariat@ecoaqua.ro pentru aria de operare Sucursala Urziceni

Documentele necesare pentru obținerea avizelor şi formularul de cerere sunt disponibile pe site-ul societatii la sectiunea Informatii utile/Avize. Avizele vor fi eliberate în format electronic, după achitarea taxelor prin una din metodele de plată mai sus menţionate. Formatul original al avizelor va putea fi ridicat ulterior de la sediile sucursalelor in urma confirmarii prin telefon. In mod obligatoriu, în textul e-mailului se vor mentiona datele de contact ale solicitantului, în vederea validării documentaţiei de avizare şi emiterii facturii pentru taxele de aviz.

Relaţii pot fi obţinute telefonic, la numerele:

- Sucursala Calarasi 0242/315 346 / Birou Tehnic

- Sucursala Oltenita: 0242 515 736

- Sucursala Urziceni: 0243 254 722

SEMNALAREA DE DISFUNCŢIONALITĂŢI TEHNICE

Pentru a transmite eventualele situaţii de disfuncţionalităţi ale sistemului de alimentare cu apă sau de canalizare, clienţii sunt rugaţi să sune la Dispeceratul Regional, telefon 0242 313 720 (program permanent).

 

EXECUTIA DE BRANSAMENTE SI RACORDURI

Pe perioada instituirii stării de urgenţă, bransamentele si racordurile se vor executa limitat si in cazurile de maxima urgenta, coroborat cu lucrările de mentenanţă la nivel de arie de operare, respectiv cu disponibilitatea utilajelor în contextul excepţional actual.

 

LABORATOARE

Se suspendă pe perioadă nedeterminată efectuarea de analizele fizico - chimice şi microbiologice externe solicitate de terţi, întrucât LABORATORUL DE APĂ POTABILĂ şi LABORATORUL DE APĂ UZATĂ din cadrul societăţii îşi vor concentra activitatea pentru monitorizarea permanentă a calităţii apei reci furnizate, respectiv a calităţii apei uzate evacuate în emisar.

 

SERVICIUL DE VIDANJARE

Pe perioada instituirii stării de urgenţă, serviciul de vidanjare se va presta cu precădere către beneficiarii de contracte în acest sens. Prestarea acestui serviciu către terţi se va face limitat, coroborat cu lucrările de mentenanţă la nivel de arie de operare, respectiv cu disponibilitatea utilajelor în contextul excepţional actual.

 

Va multumim pentru intelegere,

Departament comunicare ECOAQUA Calarasi